Att våga eller inte våga...

Ja jag vet inte riktigt vad man ska säga, tycka eller tänka. Alla dessa skriverier om att charlotte kommer att ta hem det här utan tvekan, hon ligger högt på de flesta listor så här innan allt börjat. Men jag vet inte vad man ska tro. Jag menar kolla bara på Jonson-häggkvist. Dom var ju überförhandstippade, dom skulle ta hem allt osv... Men dom kom ju inte ens till finalen!?

Efter allt som skivits och när man sett facit i efterhand är det ibland väldigt svårt att veta hur man ska tycka och tänka. Jag tycker själv att Charlotte är värd en top 5 placering. Jag menar, efter att ha lyssnat på alla låtar hur många gånger som helst så är det inte många jag fastnat för. Det är ett uselt starfält iår.


Men som jag alltid säger, det är svårt att veta vad det är som säljer i år... Kalkon, vodka eller gamla gubbar.
Vi får se hur det går om nästan 40 dagar!! Nedräkningen har med än börjat. i allafall för mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0