Brainstorm


Godkväll gott folk!


Det blev ingen grillning, istället blev till att vara bärhjälp till festen. Vi fixade i ordning bord, stolar, dukning med mera. Det var ett ypperligt tillfälle för mig att se över hur jag skulle konstruera mina bordsdekorationer.
I morgon blir det till att köpa lime och åka ner på torget för att kolla om dom har ginst till ett bra pris, sen är all förberedelse klar...

Så här till kvällen och helgen passar jag på att lägga upp ett liget nostalgi klipp... Denna gång blir det ett bidrag från 2000, inte mindre än Brainstorm och deras "my star".



Brainstorm - "My star"

Kommentarer
Postat av: C.

ååh. vilka minnen man får av den låten =)

2008-04-07 @ 13:48:11
URL: http://christie.blogg.se
Postat av: Anonym

Hade helt glömt bort den här låten, men älskade den då:)

2008-04-24 @ 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0