Glädje till max

Hallååå!!

Idag blev jag glad. För er som inte vet så bor jag på ett elevhem då jag går på gymnasiet i en annan stad. Så anledningen till att jag blev glad var när jag precis tänkte gå o laga mat så ringde telefonen, det var mamma  (och pappa) Dom var i Norrköping på väg till mig. Blev helt överraskad och glad!! =)
Känndes skönt för en stund då när dom var här.... Dom hade köpt varsin pizza som dom smaskade på medan jag åt makaroner och korv haha. Sen gick vi ut och tog en promenad i det härliga vårvädret. Vi han med att både gå in i baskethallen och curlinghallen, där inne såg jag förövrigt min klasskompis i individuella valet som "bara" tränar 6 gånger i vecka. aja.. :P

Nu har dom åkt hem till den bästa staden jag vet i alla fall. lite tråkigt... Men i morgon åker jag också hem, ska bli så skönt. Det väntas både 40 årsfest gånger 2 och massa mys med älsklingen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0