Semifinal 1

Montenegro




1. En låt som blivit bättre ju mer jag lyssnat på den. Det har gått från uselt till ok. Det har stannat på OK, den blir inte bättre än så.


Israel:



2. Är det en tjej som har något i halsen som sjunger? Nej, men det är en låt med lite gung i, eller vad man ska säga, jag sitter i allafall och vaggar med i den...Helt ok


Estland:



3. Bara ett stort frågetecken när jag lyssnar på denna låten och ser uppträdandet. VAD sjunger dom om!? Vet bara att "Leto svet" betyder sommar, värld. Ett big NONO! Tönt varning


Moldavien:



4. Det ända jag har att säga med denna låt är... Kul att gå runt o blåsa såpbubblor en hel låt. !?
Den är tråkig, och det händer ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0